Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

DAN FÖRE DOPPAREDAN!!!!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Helt otroligt imorgon är det JUL!
Vi har åkt till mormor o morfar på landet idag för att vi ska vara här och fira jul. Min morbror hans tjej o min kusse(Erland 2år) är oxå här. Högen med paket är STOR jag fattar inte att vi ska öppna alla...

Mormor har faktiskt sparat spadet från julskinkan(som man kokar) som vi ska doppa i imorgon så att det blir på riktigt!!!
Jag har tagit en hel del bilder o fler lär det bli, jag ska lägga upp några när jag kmr hem. Jag är inte säker på att jag kmr hinna skriva så mycket nu under julen ska försöka lite då o då...

Puzz o Kram! <3
♡Ella♡
Skrivet: 2011-12-26,  kl. 17:07:21

Vare kul att doppa? Jag tycker att det värkar liksom lite konstigt smaka det bra?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design