Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nej vi ska få gäster

Skrivet:    ·  Allmänt
Ikväll ska vi få gäster. Katarina,Henrik, Edvin,Gabriel och Hector ska komma hit. Edvin som är äldst är lika gammal som brorsan, 10, så jag är äldst=BLÄ!!!
Och nyligen ringde Fridisens mamma och frågade om vi ville komma över, och då blev jag jätteglad men sen kom jag på att vi faktiskt redan var upp bokade. Vi umgås nästan bara med Maltes kompisars familjer, såjag är jätteglad att Idis o Hanna finns!!! Men nu var det ett tag sedan vi träffade Maltes kompisar så jag får väl försöka vara glad då. Och dessutom är de som kmr nu inte de värsta!!!
Ha en trevlig lördag kväll!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design