Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nicki Minaj

Skrivet:    ·  Musik
Här kommer ngra låtar från coola Nicki Minaj:



Åh vad jag gillar den här låten!!^_^


En av Nickis första låtar, den är fortfarnade lika bra! ^_^

Kort om Nicki:
Onika Maraj, mer känd under artistnamnet Nicki Minaj, född 8 december 1982 i Saint James Trinidad och Tobago,(en ö utanför sydamerika) är en trinidadisk-amerikansk rappare och sångerska. Hennes stora genombrott kom med albumet "Pink Friday."
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design