Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Från 36c*-12c*

Skrivet:    ·  Allmänt
Precis som rubriken lyder så har jag idag gått ifrån 36c' i Turkiet till 12c' här i Sverige. Jag är väl sådär impad av vädret här men men. Jag har haft en underbar vecka med massa sol och bad som en öroninflammation i båda öronen som jag fick tredje sista dagen... Kunde ha fått ett bättre slut på semestern men det var bar iaf. Hoppas ni har haft det bra. Nu blir det nt ngra mer inlägg förens skolan börjar!
Puss o Kram!♥
Jag i den gamla staden i Side... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design