Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dan före doppare dan...

Skrivet:    ·  Allmänt
Imorgon är det ju julafton, helt sjukt!!! Var tog december vägen, trodde jag hade massa tid på mig att fixa julklappar och sköt uppd et flera gånger. Men, men jag får hitta på nåt och dessutom den julklapp jag saknar ske jag inte ge bort i morrn utan om några dagar då vi firar "jul" med farmor och farfar...
 
Igår på kvällen ko mina kusiner Erland & Elsie och min morbror Jesper och moster Sofie hit (hon är inte min mammas syster men jag kallar henne moster i alla fall. Hon och Jeppe är förlovade) så nu på morgonen har jag och äldsta kussen Erland sprungit omkring här och lekt "nudd-leken" och kurragömma mm. 
Fast nu ska vi ta på oss ytterkläderna och gå ut och leka i snön.
Puss o Kram!♥ 
En bild ifrån förra julen, det är Märta, Jag, Erland och Malte. Min yngsta kusin Elsie var inite född då, hon är född i juni det här året! ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design