Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

GRATTIS BLOGGEN 1ÅR!!

Skrivet:    ·  Allmänt
För exakt ett år sedan startade jag min blogg, då hade vi slutat skolan på dagen och sedan gått och haft snöbolls krig, och det var tack vare det där snöbollskriget som jag startade min blogg! Jag ville liksom berätta det för någon så då startade jag min blogg. Jag vet att det låter lite skumt men det var faktiskt andledningen... ^_^
 
Nu har jag och mormor precis kommit hem efter att vi varit i Kungsör och köpt de sista julklapparna (fast jag måste fortfarande köpa en julklapp till, PANIK) och nu ska vi städa undan lite efter bakningen vi gjorde innan vi åkte ut.
Puss o Kram!♥
Mormor och jag var ute på en promenad inna vi åkte till Kungsör. Snön blir liksom ännu vackrare här ute på landet! ^_^
♡Stalker... Hihi♡
Skrivet: 2012-12-31,  kl. 10:12:05

Jag har följt din blogg ända ifrån början och jag tycker den är jättebra!

Svar: Åh vad kul att du tycker det! Hoppas att du fortsätter att läsa den! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design