Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Handlade lite julklappar i Farsta

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag hade vi elevens val i skolan och då julpysslade vi och såg på en film som var ganska skum...
Men, men efter det så åkte jag, Siri, Tove, Clara N, Norma, Becka, Hedda och Tyra till farsta och julhandlade lite (med betoning på LITE) jag köpte julklappar till några kompisar och två andra tjejer köpte oxå julklappar, annars gick vi mest runt i olika affärer och tittade och testade. Vi köpte även jättegod glass!!! ^_^
Puss o Kram!♥
Våra glassar, min är den rosa-o-gulrandiga. Det var typ tutti-frutti smak!!! ^_^
 
♡Carro♡
Skrivet: 2012-12-31,  kl. 10:14:06

Har oxå ätit glass där i Farsta på typ godismarkanden eller nåt sånt. Precis vid parfymshoppen de har jättegod glass! P.s älskar din blogg!!! D.s

Svar: Vi var oxå där och åt glass! Hoppas du tog en riktigt mumsig smak och om du ska dit igen tipsar jag om Tutti-Frutti smaken! :)Kramar från mig! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design