Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Julen i bilder

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag har inte fotat så jättemycket ifrån julen men här kommer några bilder i alla fall:
 
Jesper, mamma, pappa, Sofie och Elsie
Vår julgran och ungefär hälften av alla julklappar. Vi var 15st på julafton så det blev en hel del paket...
Min lillasyster och kusin... ^_^
Lillkusin Elsie är som en liten julkaramell! :)
Alla kusiner samlade
Två lite konstiga bilder av julbordet hehe...
 Min juloutfit. Klänningen är ifrån Lindex och strumpbyxorna från Gina Tricot.
Självklart hade jag min HairDonut i håret! ^_^
 
♡Ella♡
Skrivet: 2012-12-25,  kl. 19:19:59

Åh vilka mysiga bilder!!!!!!! :)

Svar: Tack vad roligt att du gillar dem! :) <3
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-25,  kl. 20:32:40

Fina bilder och hoppas du hade en jättebra jul!❤

Svar: Tack kul att du gillar de! Jag hade en jättebra jul hoppas du hade det med!
Kramar från mig! <3 :)
Tilda

♡Siri♡
Skrivet: 2012-12-28,  kl. 14:04:30

Fina bilder! Verkar som att du hade en härlig julafton! Skulle vara roligt om du antingen la upp en bild eller skrev om vad du fick för julklappar. Kram

Svar: Tack hoppas du oxå hade en bra julafton! Jag kommer att lägga upp bild på det när jag kommer hem (imorgon 29/12) hoppas det blir bra!!!
Kramar från mig! <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design