Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Julklapps inslagning=Stolt tjej här

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag efter att sju av mina kompisar gått hem efter att vi kollat på film och myst líte, så satte jag och mamma oss och slog in julklappar. Det var jättemysigt och nu är jag lite stolt här för att jag har kommit så långt med mina julklapps inköp. Vi får se hur jag känner mig sista veckan innan jul, om jag fortfarnade har allt under kontroll...
Puss o Kram!♥
Tyra drar Åsa och Norma i dockvagnen. Hm är det bara jag eller ligger Norma en liten bit utanför vagnen? :)
Såhär snygg är jag när mina kompisar går! Hur ser ni ut?
Jag och mamma slår in lite julklappar... ^_^
 
♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-12,  kl. 15:09:00

Fina bilder;) och hur går det med frågestunden?❤❤❤

Svar: Haha, det går hyfsat. Jag jobbar på det, den kommer trologtvis upp på fredag. SENAST!Kramar från mig! <3 :)
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-12,  kl. 16:57:43

Haha ok låter braaa
Om du behöver filmas så fråga bara
Kram!

Svar: Absolut!!!Kramar från mig! <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design