Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Julmarknad igen, fast hela dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag gick jag, Lovisa och Clara N på julmarknaden tsm och när vi gick runt där mötte vi Hedda och Norma så vi hängde med de sen oxå. Jag tror att jag ränkade ut att vi var där i ca. 4 timmar innan det blev för kallt och vi sett allt...
Sen gick jag, Lovisa, Norma och Clara N hem till Clara N (Hedda kunde inte följa med...) och typ busade och skrattade ihjäl oss. Nu har jag precis kommit hem ifrån en typ glöggfest som vi var på där Frid(!) även var så det var riktigt roligt!!!
Puss och Julkram på er allihop! ♥
Hehe vi köpte hemliga paket...
Clara, Norma och jag på G:a Enskede bageri. Bilden är fotad av Lovisa.
Clara blev lite sur när hon upptäckte att hon inte fick något hjärta av skummjölk i sin varma choklad, så som jag fick... Men det gick snabbt över! :)
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design