Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Blev inget igår. Här kmr förklaringen

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår var vi hos våra kompisar. Ida o Alva. Kom hem ganska sent(låter bilden tala för sig själv.)Så då hann jag inte skriva. Menyn igår:
Tortilla m philadelfia ost och salami.
Pizza(från tomatis :D)
Fruktsallad och ost o kex

Kollade även på AFV o Mr. Bean spelade pingis o skrattade. Ja vad mer kan man säga???

Hare bäst! <3 
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design