Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kolakakor

Skrivet:    ·  Recept
Tjosan hejsan!
Jaha nu är helgen slut igen fy vad fort det går! Önskar att de uppfann en ny dag som hette typ cilladagen som man hade emellan lördag o söndag!

Men men idag har jag bakat kolakakor på mellis. Jag bakade m Tyra o SiriDe blev supergoda!(älskar kolakakor) om du oxå vill baka dem så kmr receptet här:

Ingredienser:
100 gram
1 dl
2,5 dl
1 msk
1 tsk
1 msk


Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design