Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sjuk...

Skrivet:    ·  Allmänt
Gud vad jobbigt det är att ha ont i halsen! Tror att jag har feber oxå.
Jag har varit förskyld hela veckan men det var inte förrens idag det "blommade ut". Fick gå hem efter första lektionen o tillbringade sedan resten av dagen i soffan. Sov,kolla film,åt lunch,sov,kolla film,sov o sedan kom lillsyrran o pappa hem.
Status: Frysig o hängig:(

Näe fy vad jag tjtar om min förskylning.Om jag är frisk på lördag ska jag spela tennis m Frida!

Lite bilder jag bara ville ha med:
Kollade på dessa filmer.Har blivit helt kär idessa små nallar så ni kmr att få se sånna dyka upp lite nu o då i mina inlägg... ^_^
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design