Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Friidrotts läger-I ösregn

Skrivet:    ·  
Idag så var jag första dagen på friidrotts lägret jag ska vara på hela veckan. Dagen började med att vi skulle köra diskus och spjut på en gräsplätt i ösregn o ca +7c* jag kan säga på rak arm att det är sjukt jobbigt och inget jag rekomenderar. Mina fingrar var vita av kyla o det fortsatte att regna resten av dagen fast det var typ fem minuters uppehåll i mitten av dagen när vi hade lunch-Innomhus(stavas det så?????)
Aja jag hoppas att det blir bättre väder imorrn o nu ska jag gå o kolla på Bridget Jones Dagbok en av de roligaste filmer jag sett så om ni får chansen- SE DEN!!!!!!!
 
Puss o Kram!♥
 
Igår så gjorde jag nt så mycket mer än att fika med ngra vänner till familjen. Bilder kmr här:
Singoalla cheesecake. MUMS!Jag o pappa bakade muffins :)
Jag med boken där receptet finns.
 
 
 
♡Jagsomintevillskrivamittnamn♡
Skrivet: 2012-06-26,  kl. 19:26:18

Jag tycker att du har jättefina bilder.
Skulle du kunna lägga upp receptet?
På muffinsen alltso, då skulle jag bli jetteglad!

Hejdå!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design