Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Spark på sjön

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår(torsdag) var jag,malte,märta,mormor o morfar ute på isen med spark. Det var jättehärligt och isen var jättetjock, det var bara vid ett ställe in vid vassen där det var öppet men ingen annanstans.

På kvällen åt vi ärtsoppa m. bröd fast jag åt bara bröd för jag gillar nt ärtsoppa...

Kollade på två filmer på eftermiddagen. "En underbar dag" innan middagen som gick på TV4 Film
Mysig film som handlar om två singelföräldrar som träffas en morgon då bådas barn missat skolutflykten...

Den andra filmen var "Music and lyrics" som vi lånat på bibblan i kungsör. SKIT BRA!!!
Den handlar om Alex som är en gammal popstjärna som får i uppdrag att skriva en låt till Cora Corman men han har aldrig skrivit egna låtar...

Tipsar starkt om dessa filmer.

Hare bäst!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design