Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

ALLA BARNEN! :D

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi satt aldeles nyss och pratade om alla barnen historier och då gick jag in på nätet och sökte på det och hittade najsigaste sidan ever. Mitt namn fanns med där finns erat?
Min favorit är med Sune.

Alla barnen hette Kurt förutom Sune, han hette Rune.

Så dålig att den blev bra!!! Skriv gärna i komentarer om ni hittar ert namn!
Puss o Kram!♥

http://www.allabarnen.com/historier/a Här är hemsidan!
♡Anna♡
Skrivet: 2012-05-13,  kl. 19:34:02

Jag hittade mitt namn. Den jag tyckte var roligast var:

Alla barnen undviker stupet utom Anna, hon kan inte stanna

♡tove♡
Skrivet: 2012-05-14,  kl. 18:02:57

hahaha den var bra!!!

ska kolla om mitt namn finns.

hur är den med namnet Tilda då??

♡en med ett uteblivet namn...♡
Skrivet: 2012-05-14,  kl. 18:09:31

hej hej, mitt namn (tove) fanns inte med

du får ta och ringa till de och skälla på de att tove ska vara med... ;(



ne jag bara skoja!;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design