Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ed Sheeran

Skrivet:    ·  Musik

Riktigt bra låtar av en lite udda kille. Han har b.la. annat skrivigt låtar till One Direction faktiskt, fast jag tycker han framträder mest när han får sjunga själv! ^_^

Riktigt bra låt, lite skum musikvideo bara... :)



Jättefin låt, satt och grät första gången jag hörde den här! ^_^


Härlig avslappningslåt!


Kort om Ed Sheeran:
Edward Christopher "Ed" Sheeran (född 17 februari 1991) är en engelsk sångare och låtskrivare som för tillfället har kontrakt med Asylum / Atlantic Records. Sheeran bröt igenom kommersiellt i juni 2011, när hans debutsingel "The A Team" debuterade som nummer 3 på den brittiska toplistan. Ed Sheeran föddes i Halifax, West Yorkshire Irish och  har engelska föräldrar. Han är en kusin till tv-journalist och programledare Gordon Burns.

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design