Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

ENSKEDE SPELET-PREMIÄR

Skrivet:    ·  Allmänt
IDAG ÄR DET PREMIÄR FÖR ENSKEDE SPELET 2012!!!
Vi ska spela upp det blåser på månen av Eric Linklater. Den handlar om två systrar som heter Dina o Dorinda, de bor i Medelby med sin mamma och pappa men en dag måste deras pappa åka iväg till bombardiet för att få folket där att göra uppror mot deras hemska diktator greve Hulahu Blod. Så Dina och Dorinda måste lova att vara snälla mot sin mamma, men det visar sig vara lättare sagt en gjort och efter en tid får de reda på att deras pappa blivit tillfångatagen...

Här kmr lite bilder ifrån repetitionerna:
 
Hoppas att ni kommer och kollar och man kan fortfarande köpa biljetter. Länken till biljett sidan hittar ni här:
http://biljetter.enskedespelet.se/ Detta vill ni inte missa!!!

Puss o Kram!♥
♡:)♡
Skrivet: 2012-05-18,  kl. 11:15:31

Var hittade du bilderna?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design