Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

I söndags kväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag har helt glömt att berätta för er om vad jag gjorde i söndags-kväll. Jag, mamma o Malte var o kollade på en av Sveriges bästa magiker, "Julien". Han var ganska bra faktiskt. Vissa saker var lite töntiga som typ, det svävande bordet. Ooooooo!
Medans vissa saker var ascoola!!! Här kmr lite bilder ifrån showen:
 Här håller han i ett svävande bord. Bredvid honom står det en huvudlös människa o ett par byxor.(Det är en tjej o en dvärg)

Här är biljetterna!
Här står han i typ snö. Han hade först trollat fram snö ifrån en blöt pappers boll typ, genom att vifta på den med en solfjäder. O sen kom det snö ifrån taket. Det var riktigt coolt men det låter nog ganska töntigt...
Här står min brorsa i trappan vid "Mose backe" showen var nämligen på södra teatern.

Magiska hälsningar från mig!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design