Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

My Birthday

Skrivet:    ·  Allmänt

Idag fyllde jag tolv år!!! Jag har sett fram emot det här så länge! På morgonen vaknade jag av min vakert sjungande familj. Sen fick jag frukost på sängen o presenter. På kvällen åt vi typ "korvtacos" men det var för att det blev lite stressigt med maten. Jag skulle nämligen iväg på teatre repetion kl. 18:15 så vi ska äta min valda mat på lördag istället. (Imorrn har jag rep med teatern o på fredag blir det fest) Mina presenter kommer här:
Löpartajts(svarta så man ser de nt så bra), En urgullig bikini, Hörlurar, Magnetfärg(!) Boken "Cirkeln", Hårsnoddar och en hårklämma. Och på kvällen när jag kom hem efter teatern åt vi efterrätt tillsammans.
Knäckglass med chokladsås o två chokladcigarrer. Jag har haft en härlig födelsedag tack vare mina underbara klasskompisar och min härliga familj!!!

Ha en riktigt härlig dag! Puss på er! ♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design