Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

It´s friday, friday

Skrivet:    ·  Allmänt
Sh*t vad veckorna går fort!!! Nu är det redan fredag igen och det är bara 31 dagar kvar till julafton!! OMG!
Jag känner att jag nog får ta och skynda på lite för att hinna med alla julklappar!
Idag gick vi hem till Clara och hängde lite där, innan jag gick hem och hade fredagsmys. Är det någon mer än jag som verkligen älskar fredagar? ^_^
Nu ska jag jobba lite med en julklapp jag gör, innan det är dags för X-factor, framför TV:n den här gången...
Puss o Kram!♥
Malte(5år), Märta(nyfödd) och jag(7år)                        Märta (typ 2år )
 
Märta igen (1år) alla ni som var hos Clara, det var den här bilden jag pratade om... ^_^
 
Här får ni se ett utplock av de bilder jag andvänder till julklappen jag gör. Det är ett bebis-album till Märta!♥
                       
♡Clara♡
Skrivet: 2012-11-24,  kl. 08:44:11

Hon var ju ännu sötare när hon var 2! ♥

Svar: Haha aa kanske det, Jag tycker att hon är jättesöt på båda bilderna!Kramar ifrån mig!!!!!!!!!! <3 :)
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-11-24,  kl. 16:03:24

Vad söööööta!!

Svar: Tack, jag hoppas att du menar både mig och Märta... :D (Skojar :)Kramar ifrån mig!!!!! <3 :)
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-11-26,  kl. 15:41:34

Haha det gjorde jag!

Svar: Vad bra! :) Du är söt du med Lovisa!Kramar ifrån mig! <3 :)
Tilda

♡Clara♡
Skrivet: 2012-11-26,  kl. 16:22:27

Ja, hon var söt på båda! ♥ :)

Svar: Aa, hon säger tack!:)Kramar iffrån mig! <3 .)
Tilda

♡Lovisa ♡
Skrivet: 2012-11-27,  kl. 16:11:31

Tack va gulligt du med <3 kramis!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design