Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Läxor och Plugg

Skrivet:    ·  Allmänt
Känns som att jag aldrig hinner plugga så idag tog jag äntligen tag i det och satte mig och pluggade stenhårt till alla prov vi har och jag gjorde även alla läxor vi ska göra. Känner mig lite solt nu asså, men jag är inte klar ännu. Nu ska jag söka fakta om Australien till en text vi gör på engelskan, sen kanske jag kollar lite på PLL.
Puss och Kram alla enkäääääääter!♥
Nån mer än jag som tycker att läxor är blä? ;)
♡Hej.♡
Skrivet: 2012-11-28,  kl. 15:48:18

På din header, e det du på den där bilden till höger?? <3
Och kan inte du göra ett inlägg där du visar hur man gör en egen header om du kan? Kram!

Svar: Ja det är jag på alla bilder där det är en människa, de andra är ifrån weheartit Och det var en bra ide att visa hur man göra en header. Ska tänka på det! :)
Kramar ifrån mig! <3 :)
Tilda

♡Hej igen.♡
Skrivet: 2012-11-29,  kl. 20:23:16

Coolt den där bilden var fin! Ok hoppas du gör det
Kram!
Ps. Din blogg e väldigt fin!!

Svar: Tack, blir så glad varje gång någon säger det!!!Har du en egen blogg?
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design