Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Önskelista :)

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag när Märta och pappa kom hem bestämde jag och Märta oss för att skriva önskelistor.
Märta skrev upp tre saker: Ballerinaskor
                                          Album med egna bilder
                                         Pärlplattor
Jag hade dock en hel del andra saker, och när jag väl började skriva min lista kom jag på ganska mycket... Hehe, men så blir det när man fyller år på våren och hinner komma på massa saker man vill ha.
Nu ska jag öva lite mer på engelska glosorna och gympaprovet och sen ska jag nog titta lite på PLL oxå.
Puss och Kram!♥
Oj när jag laddade upp bilden insåg jag att det syntes ganska bra, så ni får väl helt enkelt läsa min Önskelista då... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design