Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

X-FACTOR!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår efter skolan gick jag och sex andra hem till Tuva och kollade på "Eclipse", tredje delan i Twilight serien innan jag var tvungen att springa hem för att hinna äta middag innan jag, mamma och Malte åkte till Annexet och X-FACTOR! Vi var där ca. sju och minglade runt lite och sen började själva X-FACTOR halv åtta, men TV-sändningen kl. åtta.
Och för er som inte kollade på X-FACTOR igår så var OLLY MURS där!!!!!!! Han är typ en av mina största idoler!!!!
Efter X-FACTOR var slut fick man gå fram till scenen och få autografer av deltagarna och jag fick av: Malcolm B, Ison, Awa och J.E.M. Och Malte fick av: OLLY MURS(!!!!) och Malcolm B.
Puss o Kram!♥
Isak, Jeremie, Elli, Benny, Malcolm B, Alexander, Awa, Mergime och Olly Murs
 
ISAK!!! ♥
 
Alexander!!! :)
 
AWA!!! ^_^
 
J.E.M!!!  B)
 
Malcolm B!!! :D
 
OLLY MURS!!!!
 
 Jeremie, Alexander och Isak!!! ;)
 
Mergime och jag!!! :P
 
 
 
 
♡X factor nörden♡
Skrivet: 2012-11-17,  kl. 18:14:53

Jag har funderat på att köpa biljetter till x factor jättelänge!!! Är det kul? Vad händer när det är reklam?

Svar: X factor nörden jag tycker verkligen att du ska köpa biljetter!!! De är jättekul och när det är reklam är dt typ "disco" :)Och om du vill ha autografer av artisterna stanna kvar efteråt så länge du kan
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design