Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

At school jao!

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu sitter jag i skolan på NO lektionen. Vi som blev klara med NO projektet fick fri tid på datorn så då var det själv klart att jag passade på att blogga lite. Idag har vi inte följt schemat ett dugg utan vi har typ haft NO halva dagen och ett kort pass med SO och Engelska.
Puss o Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design