Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bombning av bilder ifrån globen

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag efter skolan så bestämde jag, Norma, Siri, Clara N och Clara W oss för att gå till globen dels för att jag behövde köpa en present till mamma och dels för att det är ett grymt bra ställe att bara hänga på liksom så vi gick dit och hade riktigt kul och självklart så var kameran med så här kommer en bildbomb!
Gissa vem vi träffade på Globen... SIMON ISSA ifrån X-factor!!!!!!!!!!!!!
Vi testade MC Flurry Twix, en riktigt höjdare. TESTA! ^_^
Vi var inne på Euro sko typ skitlänge och testade klackskor här syns från v. Min fot, Normas fot, Clara W:s fot och Clara N:s fot. Det var Siri som tog bilden!
Supersnygg och skön sko!!! =>
Leker lite med löven på väg hem... ^_^
                                                                    WE ♥ HAIR
Hjärtarna är gjorda av Siri och på första bilden är det Norma och på andra är det Clara N
 
♡Elsa och Hedda♡
Skrivet: 2012-10-05,  kl. 21:06:47

Åh vilka fina hjärtan ni gjorde med hår. Hur gör man dom?

Svar: Jag är inget proffs av det eftersom det var Siri som gjorde de. Jag ska fråga henne men jag tror att man helt enkelt bara formar håret. Smartast är att ligga ner på typ en bänk eller liknande och forma håret då men d försvinner på direkten när man reser sig upp!
Tilda

♡Simon Issa fan♡
Skrivet: 2012-10-06,  kl. 16:09:35

Var träffade ni honom? Blir så himla avis han var min favorit!!!! :)

Svar: Vi träffade honom på Ben 'n Jerrys på Globen shopping.
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design