Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Förlåt alla onsdagar!

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter som att jag går på dans och sång på onsdagar som håller på mellan typ halv sju och tjugo i nio så är det tveksamt ifall att jag hinner lägga upp något inlägg då så räkna inte emd inlägg på onsdagar! :(
 
Idag har vi haft engelska-prov och det kändes bra faktiskt och jag tór att jag max hade typ tre fel eller nåt...(oj va jag får äta upp det här om jag blir underkänd)
Imorrn är det frdag igen, shit vad veckorna går fort snart är det väl jullov oxå!
Puss o Kram!♥
Hoppas det kommer mycket snö i vinter!!! ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design