Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

JAG HATAR SKOLFOTOGRAFEN!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag har precis fått hem klassbilden och mina enskilda bilder ifrån skolfotografen och jag är så jävla ful så det finns inte jag toro att jag ska stämma fotografen för jag ser ut som värsta peddot. Den är för ful för att visa på bloggen så jag kommer INTE(!) att lägga upp den här!
Jag har förövrigt bakat scones idag med S, Ty, CW och nästan L hon kom liksom när de var klara och fikade med oss. Det var jättegott o mysigt!!!
Puss o Kram!♥
Såhär blev mina enskilda bilder, så mkt bättre än klassfotot!
Våra scones! De var jättegoda och recept hittar ni här. ^_^
 
♡Klara♡
Skrivet: 2012-10-02,  kl. 19:39:18

Jag tycker du blev jättfin åp dina enskilda bilder!

Svar: Tack Klara!Kramar från mig! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design