Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Monopol och Höstmys

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår var jag med Malte och hans kompis A hela dagen typ (fast A är liksom min kompis oxå våra familjer reser mkt tillsammans, hon har en storasyster som är ett år äldre än mig) och vi spelade b.la. Monopol(typ 50år sen sist) och så var vi upp på Katolska skolan och körde 15 och bluff. Mamma, Pappa och Märta var i Kungens Kurva och typ handlade lite grejer så de såg vi inte till så mkt men när de väl kom hem så gick jag och Märta till vår skola och lekte lite där, Märta upptäckte hur kul det var att klättra upp för rutchbanan så det roade hon sig med medans jag och pappa stod bredvid och puttade på lite ibland.
Sen när vi kom hem så satte pappa igång att göra potatis-och-purjolöks-soppa! Den var supergod så då fick jag en riktigt myskännsla i kroppen!
Puss o Kram!♥
Världens sötaste lillsyster! <3
Nästan overkligt rött träd uppe vid skolan!!!
♡Tilde ♡
Skrivet: 2012-10-06,  kl. 10:29:19

Vilken fin bild på din lillasyster!

Svar: Tack Tilde vad glad jag blir!!!!Kram från mig! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design