Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Studiedag

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag så har vi haft studiedag fast jag vet inte riktigt om jag kan kalla det studiedag för min del. Jag och Tove pluggade i typ två timmar på förmiddagen, sen gick vi en promenad i det fina vädret och när vi kom tillbaks var det lunch. Sen hittade vi liksom inte tillbaka till den där entusiasmen över pluggandet så vi gick till globen istället för Tove ville köpa en julklapp(!) till sin mamma... ^_^
Ja det är vad jag har gjort idag, vad har ni haft för er?
Puss o Kram!♥
Tove plockade en bukett löv ^_^
När vi gick hem ifrån globen så regnade det jättemycket så när vi kom hem var vi både kalla och blöta, då var det riktigt gott med en kopp té och mini havrekakor, och de var värkligen mini!!!! :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design