Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

DANS!!! Trodde jag iaf...

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag var jag på min första danslektion... eller inte. Mamma hade missat ett mail ifrån Kulturama, där jag går på dans, att den blivit inställd för att det var för få anmälda så de som jobbar där fixade så att jag får testa på en annan kurs. Eller ja det är bara jazz-dans istllet för show-och-jazz-dans men jag tor att det ska bli kul!!!
För övrigt idag har vi haft ett svenskaprov som jag tror att det gick helt ok på, men jag är nästan säker på att jag har minst ett fel... :(
Nu sitter jag o kollar på X-factor( shit vad jag älskar det programmet!!!!) och är glad över att det är varmt innomhus. Vi har nyligen varit o tittat lite på Maltes fotbollsträning o jag tykte att det var väldigt kallt, så jag är glad över att vara innomhus!!! :) Fast nu ska jag fortsätta kolla på TV.
Puss o Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design