Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Höstlov-SUNHINE!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår bokade pappa biljetterna till flyget. Jag, Malte, Märta, mamma och pappa ska nämligen åka till Malta tre nätter på Höstlovet!!!! Jag är så glad, både att få åka till ett nytt land men även få lite sol i höstmörkret!
När vi är där nere så kommer vi att bo hos några kompisar till oss(det är egentligen därför vi åker dit) som ska bo där i typ ett år-halv år jag är inte riktigt säker. Det är inte mina bästa kompisar, de har tre söner. En som är lika gammal som Malte(de är jättebra kompisar!!!!) en som går i 1:an och en som är tre månader yngre än Märta(de är oxå superbra kompisar) men de är shyssta o Malte o deras äldsta Edvin(de som är lika gammla) låter mig vara med de när de kör typ burken o allt sånt där. :)
 
Just nu befinner jag mig hos mormor o morfar, jag och mamma åkte hit igår kväll helt själva(pappa skulle ha avtackning från sitt jobb o Malte skulle spela en fotbollsmatch) för att hämta hem Märta som har varit här hela veckan. Det började med att hon åkte hit för att hon hade feber och mamma och pappa inte kunde vara hemma hela veckan så då kom morfar och hämtade henne, så hon har varit här o haft det mysigt hela veckan men idag efter lunch så åker vi hem för att mamma o pappa ska på 40-års fest ikväll.
Puss o Kram!♥
Här är en bild ifrån Maltas huvudstad Valletta och det är dit vi ska. Det ser ganska najs ut om ni frågar mig!!! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design