Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The three little pigs

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag var det andra gången på engelskan som vi fick öva på våra pjäser som vi ska spela upp nästa måndag, det är nämligen så att klassen har blivit indelad i typ fyra grupper(rätta mig om jag har fel!!!) o varje grupp ska spela upp en pjäs på engelska. De pjäser som spelas är "Goldilocks and the Three Bears"  "Cinderella" och "The three little
 
pigs" som ni säkert förstår via rubriken så ska jag spela "The three little pigs" o jag ska vara en av de tre grisarna! ^_^
Nu sitter jag o myser i soffan med Märta, jag har nämligen hämtat henne idag på dagis o det kommer jag att göra  imorrn oxå för både pappa o mamma är på kurs, fast två olika kurser, o som tack för att jag gör det så ska pappa köpa det nya office paketet (i ett office paket ingår t.ex PowerPoint, Word, Notebook och Excel) för vårat Office paket är ifrån 2003, så det är liksom lite äldre....
Jag vet att det låter lite knepigt med massa paket o sånt där men här finns en någolunda förklaring iaf.
Puss o Kram!♥
Lite skum grisbild...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design