Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

A super day with Siri, Lovisa and Clara

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Åkte till grönan som sagt idag med Lovisa, Clara N och Siri. Vi hade en superbra och rolig dag på alla sätt. Jag och Siri vågade oss även upp i Eclipse den nya attraktionen som var betydligt mindre läskig än jag trott! Vi åkte även massa andra attraktioner, bland annat Jetline, Twister,Flygande Mattan, Kvasten, Blå tåget mm. Och de flesta av de tidigare nämda karusellerna åkte vi flera gånger... ^_^
Puss och Kram!
 
Var inne i skrattkammaren... ^_^

♡Mimmi♡
Skrivet: 2013-05-05,  kl. 18:53:51

Gud vad roligt, ska dit om ett tag har du några tips? :)

Svar: Ja vad kul att du ska dit! Har du varit där förut? För om inte åk: Jetline, Insane, Flygande Mattan, Blå Tåget, Lyktan, Fritt Fall och gå i Lustiga huset! ^_^ ❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design