Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

And we danced

Skrivet:    ·  Allmänt
Ska snart byta om och äta en macka el.dyl. och åka iväg på dansen och förhoppningsvis inte flumma bort hela lektionen som jag, Indigo, Maja och Ida lyckades göra förra gången...
Det är typ jättefå gånger kvar på dansen innan föreställningen och jag kommer dessutom att missa en gång för att vi har prao och då ska jag praoa på en klädaffär hos mormor och morfar och det är liksom lite jobbigt att åka bil två timmar bara för att vara med på dansen då...
 
Nämen gud vad tråkigt det där måste ha varit för er att läsa, förlååååt!
Puss och Kram alla små filurer där ute!♥
Bild från i påskas tänkte lägga upp en bild på min outfit men det gjorde jag inte... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design