Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Let's go little cat

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick hem till Hedda idag efter skolan vi gjorde american pancakes och det var supermumsigt, vi gjorde även en videoblogg till Heddas blogg och fightades med Heddas katt, nedå det var bara han som fightades med oss. Han tyckte nämligen inte att det vare en bra idé att sitta i mitt knä när vi pratade så han hoppade därifrån...
Ska ha fredagsmys nuda med familjen så ha en grym helg!
Puss och Kram!♥
Pannkakorna och såserna vi hade på, och Hedda såklart! ^_^
Jag och min nya BFF asså! :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design