Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

När jag lagar frukost...

Skrivet:    ·  Allmänt
Tog på mig jobbet att göra frukost till sex pers idag, valde bananpannkakor...
Det var väldigt många ägg att knäcka och väldigt många bananer att mosa men det gick bättre än jag trodde att det skulle och det blev gött om man frågar mig! ("blä" om man frågar min lillebror som är anti allt med banan...)
Vet inte vad som händer idag, kusinen hade feber i natt men är betydligt piggare nu. Mormor pratade om att åka till en park...hmm. Jag röstar NER det förslaget!
 
Näe jag ska inte gnälla det finns de som har det mycket värre än jag!
Puss och Kram!♥
 
♡My (lol :p) ♡
Skrivet: 2013-04-07,  kl. 18:07:00

Var redigerade du bilden? :):):):)

Svar: Haha som jag skrev till Annelie jag redigerar de i ett program som heter pixlr.com ^_^ ❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design