Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

We surprised you girl! ^_^

Skrivet:    ·  Allmänt
Lurade hit Siri idag och frågade ifall hon ville vara med och hjälpa till med en sak, vad hon inte visste var dock att Clara N och Lovisa väntade i källaren på henne med en överraskningsfest.
Vi åt kycklingspett med ris som jag, Lovisa och Clara N lagade på morgonen, samt vaniljglass med en suuupergod kolasås samt massa chips och godis ^_^ Vi hade även gjort ett bildspel till henne där vi avslutade med att berätta att vi ska ta med henne till grönan imorrn, så imorrn hittar ni mig i toppen av insane...
Puss och Kram!♥
Clara och jag lagar mat ^_^
Fina Siri ♥
Jag och vår överaskade lilla kompiiis! ^_^
♡:)♡
Skrivet: 2013-04-28,  kl. 16:06:00

Hmm.. jag fattar inte riktigt." We'd surprised you girl" , betyder : "vi skulle ha överraskat dig, tjejen" Så ni överraskade henne aldrig eller? Enligt rubriken är det de du menar!? But I don't now...

Svar: Haha oj får ändra det vi överraskade henne visst! :) ♥
Tilda

♡Molly♡
Skrivet: 2013-04-29,  kl. 08:56:23

Åh vad snälla ni är, blev så glad när jag läste om det!!!

Svar: Haha tack vad kul! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design