Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

You gonna miss me when I´m gone

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick hem till mig med Norma, Tyra och Siri idag. Vi tränade på The Cup Song som de andra tjejerna i klassen lärt sig och gjorde massa roliga videos som jag nog kommer lägga upp sen... ^_^
När vi ätit mellis och tittat på massa bilder var de tvugna att gå hem och då upptäckte jag att jag fått en ny Julia som jag sak läsa lite i nu.
Ha en bra måndag!
Puss och Kram!♥
Hde på mig nya tröjan idag haha... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design