Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bloppis visit!

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in till Östermalmstorg idag med Ida för att kolla på ett loppis där. Största andledningen att  vi åkte dit var för att Andrea och Nicky samt typ två andra bloggerskor sålde grejer. Dock kom vi lite sent så jag gick bara där ifrån med ett linne och ett mobilskal till mamma men det var kul att se och få träffa de!
När jag och Ida kom hem åt vi lunch hemma hos oss tsm med Idas familj och fikade sedan på äppelpaj. Har inget mer för mig idag och imorrn är det skola igen. Med risk för att låta tantig, men oj vad tiden går fort! Hade jag sommarlov nyss???
Puss och Kram!♥
Tog bild tsm med både Nicky och Andrea och båda var supersnälla, så himla trevliga! ^_^
 Både min och Idas räddare i hettan var en farbror från typ kyrkan eller nåt som sålde läsk, TACK!!!
♡Rebecka♡
Skrivet: 2013-08-26,  kl. 19:51:59

Vad kul, Kan du visa linnet i ett inlägg?

Svar: Absolut, har dock inte bestämt vad jag ska andvända det till ännu. Asså om det ska vara ett träningslinne eller bara ett vanligt så när det är bestämt kommer det upp en bild! ^_^
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design