Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Friday lovely Friday

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade typ värsta tråkämnena idag i skolan men men, det är det som händer fter skolan som man verkligen minns och just idag gick jag, Lovisa, Tyra, Clara N och Lova hem till mig och hängde. Vi åt mellis och gick sedan ut på studsmattan där vi var i flera timmar och bara pratade och skrattade, hade riktigt kul. Ni vet när man typ skrattar åt allt och stuntar i vem som hör eller bryr sig typ haha.
Har precis ätit hemmagjord pizza och tänkte kura ner mig i soffan och kolla på senatse PLL avsnittet.
Puss och Kram!♥
Clara N, jag, Tyra och Lova på studsmattan. (Bilden är tagen av Lovisa!)
 Choklad är mums... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design