Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Happy Birthday brother!

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag fyller lillebrorsan 11år! Så konstigt att han blivit stor, för mig går han lixom fortfarande i 2:an och är den där lilla blonda söta killen haha. Mo&mo samt fa&fa kom vid lunch ungefär och så vi har ätit tacopaj med de och fikat lite och myst. Av mig fick Malte 3 olika minichokladgrejer, ni vet typ kexchoklad och sånt. Kanske inte bästa presenten men han blev glad iaf. ^_^
Ska kura ner oss i soffan nu och kolla på Karate Kid med Jaden Smith som Malte fick imorse...
Puss och Kram!♥
 
Fina Malte! ^_^
Mormor och farmor satte sig ner i varsin solstol under dagens kubbturnering...
 
♡Emmie♡
Skrivet: 2013-08-09,  kl. 11:55:52

Vilka fina bilder! Haha gillade din present, chokladgrejen. Smart! ❤:)

Svar: Haha tack! ❤Kul att du gillade bilderna! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design