Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

I K E A!

Skrivet:    ·  Allmänt
Startade dagen med en powerwalk och det är ju så härligt! Får massa energi och blir lixom gladare i kroppen, ska försöka göra så typ varje morgon nu de sista veckorna(!) innan skolan börjar igen, för se hur det blir med det... ^_^
 
Åkte hursom helst till IKEA med familjen sen och handlade lite olika saker, nytt skrivbord till Malte, tavelramar, blommor och lite mat mm. Skulle köpt en matta till mitt rum oxå men hittade ingen bra så vi ska kolla runt lite på andra ställen. Svårt att hitta ngt bra när man inte riktigt vet vad man vill ha...
Aja ska åka in till Rålis nu med mamma på ett gympapass.
Puss och Kram!♥
 Det går ju inte att åka till IKEA utan att åka möbelvagn! ^_^
 Köpte IKEAs bullar oxå haha...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design