Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

I spend much time with you

Skrivet:    ·  Allmänt
Var med Frida hela dagen igår. Vi började med att fika på Gateau innan vi gick hem till mig och hängde ett tag. Sen stack vi och badade, fast det tog ett tag innan vi tog oss iväg så vi gjorde massa annat emellan.
Vi hade superkul och när vi kom hem var Fridas familj hemma hos oss så vi beställde hem pizza och tillbringade kvällen tsm och hade super trevligt haha.
 
Har tillbringat dagen med de idag oxå lite till och från pga massa olika andledningar men framförallt att Frida fyller tonåring idag så passa på att gå in och gratta henne nu! ^_^
Puss och Kram!♥
 Tog med oss fikat hem! (I bakgrunden syns Holger, Märta och Elsa)
 Vid Flaten... ^_^
 Fridas dunderhopp! ♥
♡jennifer♡
Skrivet: 2013-08-06,  kl. 21:23:23 Blogg:  http://creameme.blogg.se

vika härliga bilder!:)

Svar: Tack, kul att du gillar de! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design