Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

"We are Sthlm!"

Skrivet:    ·  Allmänt
Var på We Are Sthlm idag i Kungsan med Hanna. Det var riktigt kul att äntligen komma dit och se allt, har bara hört talas om det tidigare från kompisar som varit där, men nu har jag oxå det. Det är definitivt ett event jag vill tbx till, får se om jag får med mig nån annan dit en gång till i år haha.
Vi gick runt där från kl. 13 och framåt typ och testade en del olika aktiviteter, men höjdpunkten var typ polistältet. Vi stod och pratade där med en polis typ aslänge och han var superschysst och avslappnad, inte alls så seriös och allvarlig som jag trott. :)
Puss och Kram!♥
 Typ fulaste bilden på mig men men, här är vi med vår poliskompis! ^_^
 Såg typ på nån dansshow när vi gick där ifrån...
 Var inne på Gallerian och BikBok och testade kläder, hittade dessa ursnygga tröjor där!!! ♥
♡J o j z y ♛♡
Skrivet: 2013-08-14,  kl. 21:13:13 Blogg:  http://jojz.blogg.se/

SV: Taaaack så mycket! Vad glad jag blir! :D

Ha det bra ~




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design