Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

06-12-2013

Skrivet:    ·  Julkalender 2013
Då var det dags för sjätte luckan och idag ska jag tipsa om lite julfilmer jag älskar att kolla på. Har dock tipsat om både The Holiday och Love Actually rätt nyligen och båda de är mina absolut bästa men de kanske är lite tråkigt att köra de igen. Tänkte ist tipsa om några andra filmer som är perrrfa nu när det börjar bli mörk och man bara vill krypa ner under en filt, sååå:
 
Så himla mysig film, älskar alla Bridget Jones filmer! Den handlar om Bridget som ska starta om på nytt inför det nya året men det går lixom inte riktigt som hon vill... Alla måste se den!
 
Lite lik Love actually vilket ger den massa pluspoäng. Allt utspelar sig under samma dag fast för olika personer som sedan knyts ihop på slutet typ. Asså den e fett bra kolla nuuuu!!!!
Det finns väl ingen som inte sett någon Ensam hemma film? De är ju så roliga, skrattar lika mkt varje gg haha.
 
 
♡Caroline♡
Skrivet: 2013-12-06,  kl. 16:51:50 Blogg:  http://blogg.improveme.se/carcos/

Super blogg! Delta gärna i min bloggtävling

Svar: Tack :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design