Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Just dance och glass...

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter att jag, Tyra, Norma, Rebecka och Siri gått runt till en massa människor och sjungit/frågat om de haft någon pant (pantburkar och pantflaskor) så gick vi till Bea och pantade de och för penagrna vi fått köpte vi glass och mini maränger... ^_^ Det var suuper mumsigt och när vi ätit upp gick vi in till vardagsrummet och körde lite just dance och som vanligt var det jättekul!!!
 
När tjejerna gått kom pappa hem med en ny TV och mamma med thai-mat som vi precis ätit. Känns skönt med helg nu asså, får se vad jag hittar på. :)
Puss och Kram!♥
Haha här syns Tyras, glass hennes bild var finare än min så jag la upp den istället... ^_^
Siri, Norma och massa gött! :)
 
♡Molly Bergström♡
Skrivet: 2013-02-08,  kl. 22:25:29 Blogg:  http://mooollys.se

Vill du bli länkad inför mina 13.000 unika läsare?
Kommentera då mitt tävlingsinlägg och skriv att du är med ;D jag drar en vinnare på söndag som får en bildlänk i min meny under ett helt dygn :)

LYCKA TILL! :D
http://mooollys.se/2013/february/helgens-blogg.html#comment




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design