Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nationella idag då

Skrivet:    ·  Allmänt
Jaha idag har vi haft vårt första nationella prov, i svenska. Vi ska typ sammlagt ha sexton prov så det känns ju lite halvspännande. Jag var grymt nervig innan men när jag väl gjort det kände jag mig ganska nöjd iaf...
 
Aja nog om det vi kollade på ett grymt skumt program idag på NO:n om att typ vår hjärna lurar oss med färger och skuggor osv. så jag sitter här och funderar på hur världen ser ut på riktigt liksom, fast på riktigt för vem?
Näe nu får jag sluta, när jag väl börjar tänka på nåt så kan jag ibland sitta och fundera över det i flera timmar seriöst! Haha jag låter värsta skum ju men men välkommen till min lilla värld!
Puss och Kram!♥
 
Haha nån mer än jag som tänker på denna video så fort någon säger nationella prov? ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design