Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fotade massor

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag efter skolan gick jag, Norma, Tyra, Siri, Lovisa, Rebecka, Clara W och Clara N hem till Clara N och fotade. Asså vi fotade inte inne hos Clara N utan vi lockade håret på ngra av oss och sen gick vi ut i naturen och fotade mer än 63 bilder (hmm, undra hur många av de som är bra...) och vi kommer även gissningsvis göra det även på söndag. Dock utan Clara N som åker till London!!!!!! :)
Hoppas att jag kan lägga upp fler bilder sen, måste bara få ok av mina kompisar! ^_^
Puss och Kram!♥
Tyras hår blir lockat! ^_^
Haha, jag och Lovisa ute på Claras balkong (Lovisa ville inte vara med på bilden så därför är det bara jag som är med) Bilden är fotat av Norma!
Tyra och Rebecka... ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design