Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Träning snart

Skrivet:    ·  Allmänt

Hej hej blir en liten snabbis nu innan jag ska iväg på träningen. Vi ska typ ha "olika årtionden" som tema på dansen så jag är feta peppad asså!

Idag efter skolan gick jag,Tyra,Norma och Clara W till G:a Enskede bageri och fikade lite i snöovädret. Åh vilket pruttväder det är ute nu asså, GE MIG SOMMAR!!! ☀
Puss och Kram!♥

Mums! ^_^
Haha stoor vaniljbulle jag åt!

 

 

♡Siri ♡
Skrivet: 2013-02-06,  kl. 17:56:18

Åh vad mysigt. Skulle gärna varit med!!
Kram

Svar: Haha det var det! Hade gärna haft dig med, du får ta och bli frisk snart! ♥♥♥
Tilda

♡ HeddaHedda♡
Skrivet: 2013-02-06,  kl. 22:24:29 Blogg:  http://fralliisch.bloggplatsen.se

Men öö vad gott då. Jag gjorde läxor & hade så grymt kul ju. Haha nä.

Svar: Haha det är ju alltid kul att plugga! :) Följ med next time istället! ^_^ ♥
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design